پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119140
درمان طب سنتي براي ريزش مو
تاریخ انتشار : 1393/07/15 08:46:59
نمایش : 1717
يک متخصص طب سنتي گفت: ريزش مو دلايل گوناگوني دارد که طب سنتي براي آنها درمان‌هاي متفاوتي پيشنهاد مي‌دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از فرهنگ نيوز، علي حسيني متخصص طب سنتي، در مورد درمان ريزش مو گفت: يکي از دلايل ريزش مو، مشکلات گوارشي و يبوست است که درمان آن مصرف خاکشير، روغن زيتون و پرهيز از مصرف چاي و سرخ کردني هاست.
 
وي ادامه داد: گاهي نيز به دليل کم خوني مو ريزش پيدا مي‌کند در اين صورت بهتر است کم خوني درمان شود.مصرف داروهاي اعصاب و هورموني نيز ريزش مو را افزايش مي‌دهد.اگر دليل ريزش مو ريشه رواني و عصبي دارد مصرف گل‌گاوزبان،جوشانده به ليمو و شربت بادام توصيه مي‌شود.
 
اين متخصص طب سنتي با اشاره به اينکه عامل ارثي نيز باعث ريزش مو مي‌شود گفت: دليل ديگر ريزش مو به دليل استفاده از مواد شيميايي مثل شامپو و صابون است که به جاي آن گل سرشور و صابون زيتون توصيه مي‌شود يا به دليل خوردن غذاهاي مانده و فاسد است.
 
حسيني تصريح کرد: در طب سنتي استفاده از سدر و حنا براي درمان ريزش مو توصيه مي‌شود چون اين گياهان دارويي خاصيت ضد قارچ دارند و التهاب ناشي از ريزش مو را کاهش مي‌دهند.
 
وي افزود: استفاده از رزماري نيز به کاهش ريزش مو کمک مي‌کند.اين گياه علاوه بر افزايش خونرساني و پيشگيري از ريزش،به رشد مو کمک مي‌کند.
 
اين متخصص طب سنتي گفت: گياهان بابونه و آويشن نيز خاصيت ضد ريزش مو دارند چون اين گياهان نيز ضد باکتري و قارچ هستند.استفاده از گياه نخل مرداب نيز به کاهش ريزش مو در مردان کمک مي‌کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html